آخرین اخبار
کد مطلب: 124422
معاون سياسي سپاه پاسداران:
تمديد تحريم عليه ايران نقض قطعي برجام است/ برخورد با حقوق هاي نجومي يک مطالبه مردمي است/ در مواجهه با عهد شکني دشمن نياز به وحدت داريم
تاریخ انتشار : 1395/09/23 08:54:47
نمایش : 1851
معاون سياسي سپاه پاسداران گفت: برخورد با حقوق هاي نجومي يک مطالبه مردمي است و از طرفي بايد به فرمان ولايت فقيه توجه شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان،به نقل از پايگاه خبري بجنا؛ سردار رسول سنايي‌راد معاون سياسي سپاه پاسداران، در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار بجنا، گفت: تمديد تحريم ها عليه ايران نقض قطعي برجام به حساب مي آيد و اين موضوع در شوراي نظارت بر برجام به صراحت اعلام شد.

وي افزود: نوعي اجماع در جامعه به وجود آمده است و اين اتفاق نظر وجود دارد که آمريکايي ها بدعهدي کردند.


وي اظهار کرد: نقض برجام فرصتي است براي جمهوري اسلامي ايران واز طرفي ادامه کار آمريکايي ها به اين راحتي نخواهد بود چرا که فردي مثل ترامپ امکان اجماع سازي در سطح جهاني را ندارد.


سردار سنايي راد ادامه داد: با نقض برجام شرايط مناسب است براي اينکه ما نقض برجام را اعلام کنيم و در جامعه جهاني اين موضوع را پيگيري کنيم.


وي گفت: کاري که در مرحله اول مي شود انجام داد اثبات نقض برجام از سوي آمريکايي ها و تحميل هزينه نقض بر جام به آمريکايي است و رفتن به سمت اينکه با اين کار آمريکا ما هم مقابله به مثل انجام دهيم.


وي با بيان اينکه ماهيت واقعي دشمن براي مردم روشن شده است، افزود: امروز نوعي ظرفيت معرفتي در جامعه به وجود آمده است که ماهيت واقعي دشمن رو شده است .


معاون سياسي سپاه پاسدارن اضافه کرد: با نقض برجام ذات غيرقابل اعتماد آمريکايي ها رو شده است و اين بهترين فرصت است در داخل کشور است که توليد وحدت رخ دهد.


وي با بيان اينکه بزرگترين دستاورد اجازه نرمش قهرمانانه توسط رهبري شناخت ماهيت آمريکا توسط مردم بود، تصريح کرد: مقام معظم رهبري با اينکه از بدعهدي آمريکا خبر داشت اجازه دادند ظرفيتي به وجود آيد که مردم هم اين ذات و خصلت آمريکايي ها و بيهوده بودن نگاه مثبت به دشمن را فهم کنند.


وي با اشاره به حقوق هاي نجومي به خبرنگار بجنا، گفت: مقام معظم رهبري حقوق هاي نجومي را نامتعارف و مغاير با عدالت مي دانند.


سردار سنايي راد ادامه داد: رهبري تاکيد دارند با دريافت حقوق هاي نجومي برخورد شود چرا که يک نوع تبعيض در جامعه ايجاد مي کند و تبعيض در جامعه با فلسفه حکومت ديني مغايرت دارد.


وي اظهار کرد: با نگاه راهبردي به پيامدهاي اين پديده زشت حضرت آقا تاکيد دارند با اين موضوع برخورد قاطع و ريشه اي شود که متاسفانه کساني که بايد همکاري کنند و مستندات و افراد را معرفي کنند بنابه دلايلي  احتمال مي دهيم خودشان آلوده باشند که اين کار را انجام نمي دهند.


وي عنوان کرد: بايد در بخش قضايي نوعي اراده انقلابي براي برخورد با اين گونه حقوق هاي نجومي به وجود بيايد.


معاون سياسي سپاه پاسدارن با بيان اينکه برخورد با حقوق هاي نجومي يک مطالبه مردمي است،گفت:  برخورد با حقوق هاي نجومي يک مطالبه مردمي است و از طرفي بايد به فرمان رهبري توجه شود.


وي با اشاره به هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار ما ، گفت: وحدت در مقطع کنوني يکي از ضرورت هاي جامعه اسلامي است.


وي افزود: در واقع دشمنان مشترک مذاهب اسلامي امروز آتش فتنه را روشن کرده اند که با استفاده از تعصبات و اختلافات توان تمدن سازي جهان اسلام رابه فرسايش ببرند.


سردار سنايي راد با بيان اينکه اکنون در داخل کشور نياز به وحدت سياسي و مذهبي داريم، تصريح کرد: ما در مواجهه با عهد شکني دشمن نياز به وحدت داريم چون در اين موضوع منافع و عزت ملي ما مخدوش شده است و لذا کساني که دل در گرو نظام دارند با هم متحد باشند.


وي اظهار کرد: دو لبه قيچي تفرقه و اختلاف، يک لبه آن تفکر تکفيري و لبه ديگر آن شيعه انگليسي است که هردو توليد تعصب و اختلاف بين مسلمين جهان مي کنند .


وي اضافه کرد: هم اکنون پرچم وحدت شيعه و سني در کشور ايران با انقلاب اسلامي برافراشته شده است.


معاون سياسي سپاه پاسدارن در پايان گفت: يکي از دستاوردهاي بزرگ تفکر انقلابي و نگاه انقلابي مبارزه با ظلم و ستم است.
انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس